아제르바이잔 러시아인 학교 아제르바이잔어 과목 교과서 2012년 7학년 17 바쿠 니자미 겐제비 문학 박물관

아제르바이잔 러시아인 학교 아제르바이잔어 과목 교과서 2012년 7학년 17 바쿠 니자미 겐제비 문학 박물관



지문


HÜSEYN CAVİD
휘세인 자비드

Hüseyn Cavid Rasizadə 1882-ci ildə Naxçıvanda ruhani ailəsində doğulmuşdur.
휘세인 자비드 라시자대는 1882년에 나흐치반에서 성직자 가정에서 태어났습니다.

O, ibtidai təhsilini Naxçıvanda mollaxanada, orta təhsilini M.T.Sidqinin "Məktəbi - tərbiyə" adlı yeni üsullu məktəbində almışdır.
그는 초등 교육을 나흐츠반의 종교 학교에서, 중등 교육을 M. T. Sidqi의 "Məktəbi - tərbiyə"라는 신식 학교에서 받았습니다.

Klassik üslubda ilk şeirlərini "Gülçin", "Salik" imzaları ilə yazmışdır.
그는 고전적인 문체로 최초의 시들을 "Gülçin", "Salik"라는 필명으로 썼습니다.

1899-1903-cü illərdə Cənubi Azərbaycanda olmuş, Təbrizin Talibiyyə mədrəsəsində təhsilini davam etdirmişdir.
그는 1899년부터 1903년까지 남아제르바이잔에 있었고, 타브리즈의 탈리비예 마드라사에서 학업을 계속 진행시켰습니다.

İstanbul Universitetini bitirmişdir.
그는 이스탄불 대학교를 졸업했습니다.

Naxçıvanda, sonra Gəncə və Tiflisdə müəllimlik etmişdir.
그는 나흐치반에서, 이후 갠제와 트빌리시에서 교육자로 활동했습니다.

1915-ci ildən isə dramaturq kimi yaradıcılığa başlamışdır.
그는 1915년부터는 극작가로써 창작활동을 시작했습니다.

O, "Ana", "Maral", "Şeyx Sənan", "Şeyda", "İblis", "Peyğəmbər", "Topal Teymur", "Səyavuş", "Xəyyam" əsərlərinin, yüzlərlə şeirin müəllifidir.
그는 "Ana", "Maral", "Şeyx Sənan", "Şeyda", "İblis", "Peyğəmbər", "Topal Teymur", "Səyavuş", "Xəyyam" 작품의, 수백편의 시의 저자입니다.

1937-ci il repressiyasının qurbanlarından biridir.
그는 1937년 숙청의 희생자 중 한 명입니다.

Hüseyn Cavid 1941-ci ildə İrkutsk vilayətində vəfat etmişdir.
휘세인 자비드는 1941년에 이르쿠츠크 주에서 사망했습니다.

Anadan olmasının 100 illik yubileyi ilə əlaqədar olaraq cənazəsinin qalıqları Naxçıvana gətirilərək ev müzeyinin yaxınlığında dəfn edilmişdir.
그의 탄생 100주년 기념일과 관련해서 그의 유해는 나흐치반으로 옮겨져 그의 생가 박물관 근처에 묻혔습니다.

Hüseyn Cavid bu əsərləri ilə Azərbaycan dramaturgiyasında yeni bir mərhələ açmış, milli teatr sənətinin inkişafına qüvvətli təsir göstərmişdir.
휘세인 자비드는 이러한 작품들을 통해 아제르바이잔 연극의 새로운 단계를 열었고, 국가 연극 예술의 발달에 큰 영향을 끼쳤습니다.

단어


ruhani 1. 성직자, 종교인, 성직자들 2. 종교적인, 성스러운, 영적인, 종교 교육의, 종교 학교 3. 영적인, 정신적인 4. 비물질적인, 정신적인, 추상적인, 영적인, 내면의 5. (음악) 루하니, 아시크 음악의 한 종류 ruhani ata 영적 스승, 멘토, 정신적 지주, 길잡이 ruhani 영감을 주는, 아름다운, 황홀한, 고요한, 평화로운 ruhanilik 성직, 성직자 신분, 종교적 직분, 영성 ruhaniyyə 성직, 성직자 신분, 영성 ruhaniyyət 성직, 성직자 신분, 영성 üsul 1. 방법, 방식, 시스템, 길, 규칙, 수단 2. 방법, 원칙, 접근 방식, 체계 3. 정돈, 질서, 규율, 배열 üsulca 조심스럽게, 신중하게, 천천히, 부드럽게, 온건하게 üsulluca 조심스럽게, 신중하게, 천천히, 부드럽게, 온건하게 üsuli-cədid 신식, 신규 방식, 새로운 방법 üsuli-cədid məktəbi 신식 학교, 근대 학교, 교육 혁신 학교 üsuli-idarə 통치 방식, 정치 체제, 국가 체제, 정권 üsullu 1. 신중한, 조심스러운, 체계적인, 사려 깊은 2. 조심스러운, 신중한, 부드러운 repressiya 억압, 탄압, 숙청 qalıq 잔해, 유해, 남은 것

=====

지문


NİZAMİ MUZEYİ
니자미 박물관

Azərbaycanın paytaxtı Bakı şəhəri dünya miqyasında bir sıra şəhərlərlə eyni sırada dayanan böyük sənaye və mədəniyyət mərkəzlərindəndir.
아제르바이잔의 수도 바쿠 시는 세계적인 규모에서 여러 도시와 나란히 서 있는 큰 산업 및 문화 중심지 중 하나입니다.

Burada uzaq keçmişin tarixi yadigarı olan bir sıra qədim abidələr vardır.
여기에는 오래된 과거의 역사 유산이 된 여러 오래된 건물들이 있습니다.

XII əsrdə yaranmış məşhur Qız qalasını, XV əsrdə yaradılmış Şirvanşahlar sarayını bunlara misal göstərmək olar.
12세기에 세워진 유명한 처녀의 탑, 15세기에 세워진 시르반샤 궁전을 이것들에 대한 예로 볼 수 있습니다.

Qədim tarixi abidələr və muzeylər içərisində mühüm yer tutan mədəniyyət ocaqlarından biri də Nizami muzeyidir.
오래된 역사적인 건물과 박물관들 중에 중요한 위치를 차지하고 있는 문화 성지들 중 하나가 니자미 박물관입니다.

Bu gün Nizami muzeyinin qarşısındakı bağa çoxlu adam toplaşmışdı.
오늘날 니자미 박물관 맞은편에 있는 공원에 많은 사람들이 모여든 상태였습니다.

Bunlar xarici ölkələrdən gəlmiş turistlər idi.
이들은 외국으로부터온 관광객들이었습니다.

Bələdçi qarşıdakı əzəmətli heykəli göstərib deyirdi:
가이드가 맞은편에 있는 우뚝 솟은 동상을 가리키며 말하고 있었습니다.

- Bu, dahi Azərbaycan şairi Nizami Gəncəvinin heykəlidir.
"이것은 천재 아제르바이잔 시인 니자미 갠재비의 동상이에요.

O, on ikinci əsrdə yaşamışdır.
그는 12세기에 살았어요."

Bundan sonra turistlər Nizami muzeyinə tərəf getdilər və muzeyin eyvanındakı heykəllərə tamaşa etməyə başladılar.
이후 관광객들은 니자미 박물관 쪽으로 갔고, 박물관 발코니에 있는 동상들을 구경하기 시작했습니다.

Bələdçi dedi:
가이드가 말했습니다.

- Bunlar Azərbaycanın məşhur şair və yazıçılarının heykəlləridir.
"이것들은 아제르바이잔의 유명한 시인과 작가들의 동상들이에요.

Burada Məhəmməd Füzuli, Molla Pənah Vaqif, Xurşidbanu Natəvan, Mirzə Fətəli Axundov, Cəlil Məmmədquluzadə və Cəfər Cabbarlının heykəlləri qoyulmuşdur.
여기에 Məhəmməd Füzuli, Molla Pənah Vaqif, Xurşidbanu Natəvan, Mirzə Fətəli Axundov, Cəlil Məmmədquluzadə və Cəfər Cabbarlın의 동상들이 배치되어 있어요."

Muzeyin zahiri ilə tanış olduqdan sonra turistlər içəri daxil oldular.
박물관의 외관을 접한 후 관광객들은 안으로 입장했습니다.

Salonları bir-bir gəzdilər, xalqımızın keçmiş mədəniyyətini göstərən tablolara, eksponatlara, Nizaminin əsərlərinə çəkilmiş illüstrasiyalara böyük maraqla tamaşa etdilər.
그들은 홀들을 하나씩 둘러보았고, 우리 민족의 과거 문화를 보여주는 그림들, 전시품들, 니자미의 작품들에 그려진 삽화들을 큰 관심을 가지고 관람했습니다.

단어


bələdçi 가이드, 안내자 tablo 그림, 판 eksponat 전시품, 진열품 illüstrasiya 삽화, 일러스트레이션

=====

지문


BAYRAQ ÖLKƏNİN SİMVOLUDUR
깃발은 국가의 상징입니다

Bayraqlar hələ b.e.ə. II-III yüzillikdə yaradılmışdır.
깃발들은 기원전 2~3세기경에 만들어졌습니다.

Əvvəllər bayraqlar yalnız gəmilərdə qaldırılardı.
초기에 깃발들은 오직 선박들에만 게양했습니다.

Bunlar gəmilərin doğma limanlara yan almaq üzrə olduğunu göstərmək üçün idi.
이것들은 선박들이 모항으로 정박할 것임을 보여주기 위해서였습니다.

Sonralar isə bayraqları gəmilərin hansı ölkəyə məxsus olduğunu müəyyən etmək üçün sancırdılar.
나중에는 깃발들을 선박들이 어느 나라에 특정되는지를 명확히하기 위해 매달고 있었습니다.

Çox vaxt bayraqlar qırmızı rəngdə olurdu.
오랫동안 깃발들은 빨간색으로 되어 있었습니다.

Bayraqların üzərində müxtəlif simvollar olur.
깃발들 위에는 다양한 심볼들이 있습니다.

Məsələn, ikibaşlı qartal qüdrət və əzəmət rəmzidir.
예를 들어, 두 개의 머리를 가진 독수리는 권력과 위엄의 상징입니다.

Göy rəng - səadət və təhlükəsizlik rəmzidir.
파란색은 행복과 안전의 상징입니다.

Yaşıl rəng ümid, qardaşlıq və islam rəmzidir.
초록색은 희망, 형제애와 이슬람의 상징입니다.

Sarı rəng - sülh rəmzidir.
노란색은 평화의 상징입니다.

Simvollar içərisində günəş və aypara şəklinə də rast gəlmək olur.
심볼들 중에서 태양과 초승달 형태도 볼 수 있습니다.

Bu simvolları Türkiyənin, Pakistanın, Sinqapurun, Tunisin və Əlcəzairin bayraqlarında görmək olar.
이 심볼들을 튀르키예, 파키스탄, 싱가포르, 튀니지와 알제리 국기에서 볼 수 있습니다.

Azərbaycan Respublikasının bayrağı üçrənglidir (mavi, yaşıl və qırmızı).
아제르바이잔 공화국 국기는 세 가지 색이 있습니다 (청색, 초록색과 빨간색).

Üzərində səkkizguşəli ulduz və aypara simvolları vardır.
위에 8각별과 초승달 심볼이 있습니다.

단어


sancmaq 1. 박다, 꽂다, 꿰다, 찌르다 2. 박다, 꽂다, 심다 3. 걸다, 끼우다, 매달다, 고정시키다 4. 묶다, 고정시키다, 매다, 채우다 5. 쏘다, 물다, 찌르다 6. 쑤시다, 저리다, 따끔거리다, 찌르듯이 아프다 7. 독설을 퍼붓다, 비난하다, 상처 주다, 괴롭히다 əzəmət 1. 웅장함, 위대함, 거대함, 장엄함 2. 화려함, 위엄, 사치, 웅장함, 장엄함 3. 위엄, 당당함, 자부심, 긍지 4. 웅장하게, 위엄 있게, 당당하게, 성대하게 əzəmətli 1. 웅장한, 거대한, 위엄 있는, 장엄한 2. 화려한, 사치스러운, 웅장한, 장엄한, 위엄 있는 səadət 행복, 만족, 기쁨, 희열 səadətli 행복한, 복된, 길조의, 성공적인 səadətsiz 불행한, 불운한, 운 없는, 실패한 səadətsizlik 불행, 불운, 역경, 실패 təhlükəsiz 안전한, 위험 없는, 무해한 təhlükəsizlik 안전, 무사, 보안 qardaşlıq 형제애 aypara 1. 초승달, 신월 2. 초승달 모양, 달 모양 3. 반달 장신구, 초승달 장식 4. 아름다운 사람, 미인, 절세미인 qızıl aypara cəmiyyəti 적신월사 ayparalı 초승달 무늬의, 초승달 장식이 있는, 초승달이 그려진, 초승달 문양의

Post a Comment

다음 이전